تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 1:49
188 بازدید
کد خبر : 204158

اجرای ۳۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان/ ۱۴۶ پروژه توسط سپاه استان افتتاح می‌شود

اجرای ۳۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان/ ۱۴۶ پروژه توسط سپاه استان افتتاح می‌شود

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه استان زنجان، امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هر ساله برنامه های متعددی در این هفته با حضور گسترده بسیجیان برگزار می شود که امسال “بسیج خدمتگزار ملت ایران” به عنوان شعار این هفته پیش بینی شده است. جانشین سپاه استان

اجرای ۳۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان/ ۱۴۶ پروژه توسط سپاه استان افتتاح می‌شود

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه استان زنجان، امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هر ساله برنامه های متعددی در این هفته با حضور گسترده بسیجیان برگزار می شود که امسال “بسیج خدمتگزار ملت ایران” به عنوان شعار این هفته پیش بینی شده است.

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  نامگذاری شده است، ادامه داد: برنامه های این هفته با هدف تجلی اعتلای بسیج با تبیین مجاهدت های انجام شده در عمر ۴۳ ساله بسیج است اجرا می شود.

وی، با اشاره به برگزاری ۱۶۰ عنوان در قالب ۳۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان، یادآورشد: برگزاری یادواره آبروی محله، کلنگ زنی چند درمانگاه، میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین، کارگاه تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی در دستور کار قرار دارد.

طهماسبی، تعداد پروژه های سپاه در بخش های پدافند غیرعامل، بسیج سازندگی وقرارگاه پیشرفت و آبادانی استان را ۱۳۹۴ پروژه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۴۶ قابل افتتاح، ۱۲۴۸ پروژه در حال اجرا و ۱۶۰ پروژه آماده کلنگ‌زنی است.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.