تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 15:23
70 بازدید
کد خبر : 208785

سامسونگ گلکسی واچ ۶ گامی دیگر به سوی معرفی خود برداشته است

سامسونگ گلکسی واچ ۶ گامی دیگر به سوی معرفی خود برداشته است

  سامسونگ برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی را در حال حاضر تولید می‌کند. گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۲۰۲۱ با وجود سنش، یک پیشنهاد عالی با قاب چرخان است. در مورد خط تولید گلکسی واچ ۵ ۲۰۲۲، همه ارتقاهای مناسب از جمله عمر باتری تمام روز، سرعت شارژ سریعتر و طراحی بادوام تر را در

 

سامسونگ برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی را در حال حاضر تولید می‌کند. گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۲۰۲۱ با وجود سنش، یک پیشنهاد عالی با قاب چرخان است. در مورد خط تولید گلکسی واچ ۵ ۲۰۲۲، همه ارتقاهای مناسب از جمله عمر باتری تمام روز، سرعت شارژ سریعتر و طراحی بادوام تر را در خود جای داده است. برای سال ۲۰۲۳، این شرکت در حال کار بر روی گلکسی واچ ۶ است که می تواند نشانگر بازگشت قاب چرخان فیزیکی و پردازنده مدرن تری باشد. این دو ساعت هوشمند پیش از انتشار شایعه شده خود در ماه جولای، گام دیگری به سوی عرضه خود برداشته اند.

همانطور که توسط SnoopyTech مشاهده شد، گلکسی واچ ۶ و برادر پروگرام آن از FCC عبور کرده اند. این مهم است زیرا هر دستگاه مصرف کننده ای که در ایالات متحده فروخته می شود باید مجوزهای قانونی لازم را قبل از فروش دریافت کند. لیست FCC هیچ چیز جدیدی را در مورد ساعت های هوشمند آینده نشان نمی دهد به جز تایید شماره مدل آنها. در حالی که گلکسی واچ ۶ ۴۰ میلی متری دارای شماره مدل RM930 است، شماره مدل مدل ۴۴ میلی متری آن RM940 است.

 

این دو گجت پوشیدنی از شارژر ER-OR900 استفاده خواهند کرد که مشابه سری Galaxy Watch 5 است. احتمالاً این بدان معناست که سرعت شارژ در سری ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۳ سامسونگ بدون تغییر باقی می‌ماند.

سامسونگ معمولاً دومین رویداد Galaxy Unpacked سال خود را در ماه آگوست برگزار می کند. اما این بار، شایعات حاکی از آن است که این شرکت رویداد را به هفته آخر جولای پیش برده است. یکی از مدیران سامسونگ تایید کرده است که این رویداد امسال در کشور اصلی این شرکت کره جنوبی برگزار خواهد شد.

سامسونگ در کنار گلکسی واچ ۶ و برادر کلاسیک/پرو با قاب چرخان فیزیکی، گلکسی زد فولد ۵ و فلیپ ۵ را در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود معرفی خواهد کرد. این شرکت حتی ممکن است هدست واقعیت مختلط XR خود را به نمایش بگذارد، اگرچه هنوز چیزی تایید نشده است. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.