تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:51
179 بازدید
کد خبر : 188138

پرونده حادثه تیراندازی اخیر بصورت ویژه در حال رسیدگی است

پرونده حادثه تیراندازی اخیر بصورت ویژه در حال رسیدگی است

ایسنا/کرمانشاه حدود یک هفته پیش بود که وقوع حادثه ای تلخ و مرگبار در خیابان بنت الهدی کرمانشاه خبرساز شد. فردی که به دلیل اختلاف با همسرش به دادگاه مراجعه کرده بود، پس از خروج از دادگاه و پیش از آنکه دادگاه هنوز رایی صادر کرده باشد، با در دست داشتن یک فقره اسلحه کلت کمری

پرونده حادثه تیراندازی اخیر بصورت ویژه در حال رسیدگی است

ایسنا/کرمانشاه حدود یک هفته پیش بود که وقوع حادثه ای تلخ و مرگبار در خیابان بنت الهدی کرمانشاه خبرساز شد. فردی که به دلیل اختلاف با همسرش به دادگاه مراجعه کرده بود، پس از خروج از دادگاه و پیش از آنکه دادگاه هنوز رایی صادر کرده باشد، با در دست داشتن یک فقره اسلحه کلت کمری به سمت همسر، وکیل و شاهد همسرش شلیک می کند و هر سه نفر را به قتل می رساند.

و حالا امروز (۲۰ بهمن)با گذشت یک هفته از وقوع این حادثه، بازپرس ویژه قتل، قاتل را بر سر صحنه جرم آورد تا برای تکمیل پرونده، صحنه جرم را بازسازی کند.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه هم که در محل حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده قتل در دستگاه قضایی اظهار کرد:  پس از وقوع این حادثه که منجر به قتل سه نفر شد، بازپرس ویژه قتل و نیروهای انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند و متهم نیز دستگیر شد.

شهرام کرمی با بیان اینکه پرونده این قتل بصورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است، گفت: اقدامات قضایی و تحقیقات پلیس و بازپرس ویژه قتل در حال انجام است و مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی افزود: تمام اصول دادرسی در این پرونده رعایت شده و طی چند روز آینده با صدور قرار جلب به محاکمه و کیفر خواست به محاکم کیفری یک برای صدور حکم ارسال می شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: پس از اینکه در دادگاه کیفری یک منجر به نتیجه شد، بستگی به اعتراض یا عدم اعتراض متهم به رای دادگاه که حق قانونی متهم محسوب می شود، پرونده به دیوان عالی کشور می رود و درصورتی که در آنجا نیز این رای تائید شود، زمان اجرای حکم مشخص خواهد شد.

وی در ادامه گفت: حادثه اخیر و حوادث مشابه که گاها رخ می دهد، ناشی از عدم تفاهم و عدم تعامل مردم با یکدیگر است، همین اختلاف را می شد بگونه دیگری مدیریت کرد تا کار به قتل سه نفر و وضعیت ناخوشایند کنونی متهم نرسد.

کرمی افزود: از همه مردم استان می خواهیم اختلافات خود را که بعضا طبیعی هم هستند را  با صلح و سازش مدیریت کنند که کار به محاکم قضایی و چنین حوادثی نکشد.

وی اعلام کرد: هرچند رویکرد دستگاه قضایی مسامحه با زندانیان و حبس زدایی است، اما برای جرائم مهمه اینچنینی که امنیت مردم را خدشه دار می کند، هیچ تخفیف و ارفاقی قائل نیستیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.