تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:11
144 بازدید
کد خبر : 183335

کشف ۲۰ راس احشام فاقد مجوز در سروآباد

کشف ۲۰ راس احشام فاقد مجوز در سروآباد

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از کشف ۲۰ راس احشام فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر جابه جایی احشام فاقد مجوز توسط یک دستگاه وانت نیسان، اکیپ گشت پلیس آگاهی این

کشف 20 راس احشام فاقد مجوز در سروآباد

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از کشف ۲۰ راس احشام فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر جابه جایی احشام فاقد مجوز توسط یک دستگاه وانت نیسان، اکیپ گشت پلیس آگاهی این خودرو را شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضائی خودرو را متوقف کردند .

وی افزود: در بازرسی از وانت نیسان تعداد ۲۰ راس احشام فاقد هرگونه مجوز  حمل و بهداشتی را کشف کردند.

سرهنگ محمدی در ادامه با بیان اینکه ارزش ریالی احشام کشف شده بر اساس نظر کارشناسان بیش از۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد در پایان از برنامه ریزی های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی این شهرستان، موضوع برخورد با قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می شود و از شهروندان نیز خواست تا هرگونه موارد مشابه و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.