دانلود زیرنویس فیلم A Woman’s Place 1962 «زندگی یک زن بسیار دلخراش است» زنی ناامید را که در مراسم تشییع جنازه در مکان زن میکیو ناروسه به طرز ناشیانه نشسته است ابراز تاسف می کند. «جایگاه زن» در جامعه متحول پس از جنگ دقیقاً چیست؟ ابهامات مداوم عصر شروع به نقب زدن در خانواده ایشیکاوا می کند، زیرا آشکار می شود که خانه در حال حاضر از چند جهت تقسیم شده است، زیرا دختران و پسران خود را در جهات مختلف می بینند، و هر یک از آنها شاید برای ادعای یک ارث، ارثی را در اختیار دارند. آینده متفاوت
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم A Woman’s Place 1962 با باز شدن فیلم، به پسران و دختران خانواده ایشیکاوا تلگراف فرستاده شد که فوراً به خانه برگردند، زیرا پدر در آستانه مرگ است. خوشبختانه، معلوم می شود که زودرس است. تنها کاری که او انجام داده این است که با تلاش برای بلند کردن یک صخره بزرگ برخلاف سن خود، بیش از حد در باغ پشت کند. دختر بزرگ ماتسویو (آیکو میماسو)، که یک پانسیون را اداره میکند، از اینکه برای هیچ چیز عجله کرده است، کاملاً مضطرب شده است، اما آشکارا همه از اینکه بعد از همه چیز جای نگرانی وجود ندارد، احساس آرامش میکنند. عروس بیوه یوشیکو (هیدکو تاکامین) متوجه می شود که باید به میچیکو (کیکو آواجی) که پس از ازدواج به کیوشو نقل مکان کرد، بگوید که نیازی به آمدن نیست، اما او بعداً به همراه شوهر احمقش ماساکی ظاهر می شود. تاتسویا میهاشی)، ادعا میکنند که تصمیم گرفتهاند این سفر را به نوعی ماه عسل تبدیل کنند، اگرچه برای همه بدیهی به نظر میرسد که دلایلی وجود دارد که به نظر میرسد قصد دارند از استقبال بیش از حد خود بگذرند.
دانلود زیرنویس فیلم جای یک زن ۱۹۶۲ آکی (هاروکو سوگیمورا) مادر/نامادری میخندد: «آنها به ما وابسته هستند، همه وقتی به خانه برمیگردند این کار را میکنند». هر کس در واقع به خانواده وابسته است، نه حداقل برای سرنخی در مورد جایی که در آن ایستاده است به همان اندازه برای یک مکان دائمی برای بازگشت. سه دختر در سن ازدواج هنوز در خانه زندگی می کنند. مسنترین آنها، اومکو (میتسوکو کوسابوئه)، دختر همسر اول پدرسالار کینجیرو (چیشو ریو)، امکان ازدواج را رد کرده و بهعنوان یک معلم آیکبانا، شغلی سنتی قابل احترام برای زنان «مستقل»، شغلی برای خود ایجاد کرده است. در ۳۰ سالگی، او ظالم و تلخ شده است، به خواهرانش تیراندازی میکند و همیشه در گوشهای از جایی که به شدت بدبخت است، پوزخند میزند (به نظر میرسد هیچکس در خانواده اومکو را خیلی دوست ندارد، اما با این حال او را میپذیرند). بعداً او توضیحی غم انگیز و شگفتانگیز عاشقانه برای تصمیم خود در عشق نافرجامش به یک همکلاسی دبیرستانی ارائه میکند که در جنگ جان خود را از دست داد، اما به نوعی با جذابیت غیرمنتظرهای برای مرد جوانی که ماتسویو به خانه میآورد، زنده میشود. پسر شیرخوار آکی وقتی خانواده شوهر سابقش را ترک کرد و با کینجیرو ازدواج کرد مجبور به تسلیم شدن شد.
زیرنویس A Woman’s Place 1962 ظهور غیرمنتظره موسومیا (آکیرا تاکارادا) خانواده را در چندین سطح بیثبات میکند، اولاً با برجسته کردن وضعیت ناخوشایند آکی به عنوان همسر دوم و نامادری برای دو فرزند بزرگتر، و سپس با برانگیختن یک رقابت عاشقانه دروغین بین یوشیکو بیوه و همسرش. اومکو مجرد اومکو در نقطهای بیرحمانه یوشیکو را تنها «بیگانه» خانواده توصیف میکند، و به ارتباط او با آنها اکنون که شوهرش تنها از دریچه مادر بودن تنها نوه مذکر، کن (کنزابورو اوساوا) مرده است، مینگرد. یوشیکو که تنها ۳۶ سال سن دارد، بارها از او خواسته میشود که دوباره ازدواج کند، اما او نیز مانند آکی مجبور میشود که کن را کنار بگذارد، اگر چه او اکنون یک نوجوان است و شاید به اندازهای بزرگ باشد که احساس رها شدن نداشته باشد. کن در واقع به تشویق مادرش برای یافتن شوهر دوم میپیوندد، اما تا حدی به این دلیل که او همیشه از او میخواهد که سختتر درس بخواند (چیزی که عواقب غمانگیز و غیرمنتظرهای خواهد داشت). بنابراین “مکان” یوشیکو در خانه تا حدودی محدود است، بخشی از خانواده است و در عین حال نه، زیرا وضعیت او فقط به روابط او با دیگران بستگی دارد و نه خونی.
زیرنویس فیلم جای یک زن ۱۹۶۲ با این وجود، یوشیکو به وضوح مسئول است، زیرا شاهد هستیم که همه زنان دیگر هنگام آشپزی او را اذیت می کنند تا بعد از گم شدن اقلام، پرس و جو کنند، آیا حمام آماده است یا برای رسیدگی به چیزی در فروشگاه. اومکو ضمیمه کوچکتر خود را در قسمت دیگری از ملک ساخته است و بیشتر خود را نگه می دارد، در حالی که دو دختر کوچکتر خود را مشغول یک سری داستان های فرعی عاشقانه می کنند. علیرغم اینکه خواهرش ماتسویو میگوید که باید «کار کردن را فراموش کند و ازدواج کند»، ناتسوکو (یوکو تسوکاسا) پس از ورشکستگی شرکتی که در آن کار میکرد، در تلاش است تا شغل دیگری پیدا کند. در همین حال، برادر او مشکل معکوس را تجربه می کند، زیرا یافتن و نگه داشتن کارکنان زایمان در مغازه رامن او غیرممکن است و او به شدت به کمک نیاز دارد زیرا همسرش دوباره باردار شده است. ناتسوکو متقاعد شده است که “کمک کند” اگرچه واضح است که کار در یک رامن فروشی آن چیزی نبود که در ذهنش بود، اما او را با دوست عجیب و غریب خواهرش یوکیکو (یوریکو هوشی) در تماس میآورد در حالی که او در این فروشگاه کار میکند. گیشه سینمای نزدیک
یک بحران زمانی رخ می دهد که ناتسوکو با مردی مواجه می شود که با مردی که در شرکتی کار می کرد دوستش داشت و از آن زمان شغلی پیدا کرد که او را ملزم به نقل مکان به برزیل می کرد. در همین حال، مرد رامنفروشی، آئویاما (یوسوکه ناتسوکی)، در حال انتقال به بالای کوه فوجی است. Natsuko پاره شده است، اما همچنین تعجب می کند که آیا یوکیکو واقعاً خودش Aoyama را می خواهد و فقط سعی کرده آنها را به عنوان یک نوع آزمایش تنظیم کند. در هر صورت، هر دوی این زنان جوانتر احساس میکنند که «مکان» آنها با ازدواج تعریف میشود و موقعیت آنها توسط شوهرانشان اعطا میشود، حتی اگر ترجیحات شخصی در انتخاب خود داشته باشند، یوکیکو در روابط عاشقانه است در حالی که ناتسوکو شاید کمی محاسبهتر باشد. از این جهت که خواستگارش را میشناخت و دوست داشت، اما آنقدر پیش نمیرفت که اسمش را «عشق» بگذارد.
زیرنویس جای یک زن ۱۹۶۲ به روش عجیب خود، اومکو ممکن است رادیکال ترین زنان باشد، زیرا تلاش کرده است تا جایگاه خود را از طریق رد ازدواج و کسب پول کافی برای خرید خانه خود (هرچند هنوز در ملک خانواده) در نوعی استقلال تعریف کند. ، بعداً تصمیم می گیرد که شاید بعد از همه چیز ازدواج کند اما فقط با شرایط خودش. متأسفانه، او به سمت موسومییا کشیده شده است که حضورش تهدیدی برای خانواده در سطوح مختلف است، جدیترین آنها این است که او به سرعت به عنوان یک خلافکار افشا میشود که آکی را متهم میکند تا به او کمک مالی کند و در عین حال سعی میکند نوعی کلاهبرداری از فروش خودرو را روی اومکو شکست خورده انجام دهد. که می خواهد با یادگیری رانندگی به استقلال خود بیافزاید. به نظر می رسد موسمیا یوشیکو را ترجیح می دهد و محبت او ممکن است واقعی باشد، اما او یک بار دیگر به دام افتاده است. در حالی که او و آکی به طور خصوصی تردیدهای خود را در مورد موسمیا ابراز می کنند، آنها هیچ تمایلی به جریحه دار کردن احساسات اومکو ندارند و نمی توانند دقیقاً بیرون بیایند و بگویند که او پسر آکی است. یوشیکو به طرزی استواری این راز را حفظ میکند، شاید هم جذب موسومییا شده باشد، اما به ایشیکاواها وفادار است و از چنین مرد دورویی هیچ مشکلی نمیخواهد. با این حال، اومکو تلاشهای یوشیکو برای دلسرد کردن او را «حسادت» میداند و وقت خود را برای شرمساری هر دوی آنها در یک دعوای عمومی تند تلف نمیکند.
در حالی که همه اینها در جریان است، صحبت هایی مبنی بر اجباری شدن خرید مغازه برای باز کردن جاده المپیک وجود دارد و هر یک از بچه های ایشیکاوا مشتاقانه منتظر سهم خود از پول غرامت هستند، حتی میچیکو و شوهر بی رحمش. که معلوم شد پس از اخراج از کارش به دلیل تعرض به مشتری از کیوشو گریخته است. “وارث”، از نظر فنی، کن به عنوان تنها نوه مذکر است و موقعیت ضعیف یوشیکو در خانواده به طور کامل به او به عنوان مادرش داده شده است. وقتی آن ناپدید می شود، “محل” او نامشخص است. بسیاری از دیگران برای اخراج او هستند، او یک عضو “واقعی” خانواده نیست و به همین دلیل استحقاق هیچ یک از پول ها را ندارد، زیرا فقط ناتسوکو برای دفاع از او متوقف می شود. اما، مثل اغلب اوقات، معلوم می شود که عروس بیوه تنها فرزند پسر است. مامان و بابا احساس میکنند که در خانهشان آواره شدهاند، به نوعی احساس میکنند که باید کنار بمانند، اما معلوم شد که برنامههایی برای خودشان دارند و یوشیکو بسیار شامل آن میشود. آنها می خواهند او را با خود ببرند، و اگر یک روز تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند، کاملاً اشکالی ندارد و حتی برای او جهیزیه می دهند که گویی یکی از دختران خودشان است.
کینجیرو میگوید: «ما بچههای زیادی داریم، اما آنها فقط به خودشان فکر میکنند»، «بیایید نگران آنها نباشیم و تنها با آرامش زندگی کنیم». به راحتی می توان به تصمیم آنها به عنوان یک عقب نشینی استراتژیک نگاه کرد، گویی آنها را در آینده ای که نمی توانند بخشی از آن باشند، رها می کنند، اما این نیز به نوعی فرار از جامعه خودخواه پس از جنگ است. یوشیکو ممکن است به طور فعال “مکان” خود را انتخاب نکرده باشد، اما او حداقل یک مکان را دارد و این حق را برای خود محفوظ می دارد که در آینده جای دیگری را انتخاب کند. ایشیکاواهای بزرگتر انتخاب میکنند که به تنهایی شاد باشند، فرزندانشان را آزاد میکنند و به آنها برکت میدهند تا زمانی که «بهترین خود را انجام دهند». این یک نتیجه گیری عجیب و خوشایند برای یک فیلم Naruse است، اگر ممکن است با احساس خفیف کناره گیری ضعیف شده باشد، اما با این وجود پر از امید به آینده ای شادتر و تصدیق این است که «خانواده» می تواند کار کند اما تنها زمانی که با احساس واقعی تعریف شود و نه. فقط با خون