تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مرداد 1401 - 16:45

دانلود زیرنویس فیلم Death of a Virgin and the Sin of Not Living 2021 ممکن است فیلم‌هایی وجود داشته باشند که از لحاظ جزییات شبیه   باشند، اگرچه هیچ چیز به راحتی به ذهن نمی‌رسد، و حتی اگر چیزی برای مقایسه با آن وجود داشت، از نحوه فرورفتن آن کاسته نمی‌شد. تا زمانی که خود را

دانلود زیرنویس فیلم Death of a Virgin and the Sin of Not Living 2021 ممکن است فیلم‌هایی وجود داشته باشند که از لحاظ جزییات شبیه   باشند، اگرچه هیچ چیز به راحتی به ذهن نمی‌رسد، و حتی اگر چیزی برای مقایسه با آن وجود داشت، از نحوه فرورفتن آن کاسته نمی‌شد. تا زمانی که خود را غرق در شکنندگی زندگی، با همه زیبایی و غم آن می بینید. اینکه جرج پیتر باربری، کارگردان تازه کار، حتی با توجه به مشکلات مالی، توانسته است این کار را انجام دهد، تقریباً معجزه‌آسا است، و اگرچه اولین نمایش در طول یک بیماری همه‌گیر ایده‌آل نیست، به نحوی افزایش آگاهی از اینکه چقدر راحت از مسیر خارج می‌شود، شاعرانگی فیلم را یکسان می‌کند. موثرتر. «مرگ» البته درباره همه چیزهایی است که به مرگ ما منجر می‌شود، و مسیرهای شتاب‌زده‌ای که ما را به آنجا می‌برد، از طریق یک داستان اساسی از چهار پسر نوجوان در شمال لبنان روایت می‌شود که باکرگی خود را به دست یک فاحشه از دست می‌دهند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

زیرنویس فیلم Death of a Virgin and the Sin of Not Living 2021 باربری از آن پیش فرض فرسوده استفاده می‌کند و کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، با استفاده از عکس‌های طولانی و دوربین روان روی هر شخصیت، از جمله چهره‌های اتفاقی، و از طریق مونولوگ‌های مختصر درونی می‌آموزیم که آن شخص کیست و چه کسی خواهد شد. اینکه آیا آنها عشق پیدا خواهند کرد، به رویاهای خود خواهند رسید، چه زمانی خواهند مرد و چگونه. “گناه زندگی نکردن” از طریق این گالری از زندگی های ناامیدانه قابل لمس است، هر یک از آنها چشمه چشمه ای از وعده است که به راحتی در مسیر خود قطع می شود. مونولوگ‌ها تقریباً واقعی و سریع هستند (این «اینترلود عجیب» یوجین اونیل نیست)، به همان اندازه که مخاطب را متوجه خود سخنرانان می‌کند، و کوتاهی آنها، مانند کوتاهی زمان ما روی زمین، به شدت ضربه می زند

اتین (اتین عسل) و دوستش عدنان (ادنان خباز) قبل از پیوستن به چند دوست برای ارتباط با فاحشه ای که عموی عدنان او را هفته قبل به آنجا برده بود، برای تماشای فیلم های مستهجن شرکت می کنند. کادربندی به شدت روی این دو نگه می‌دارد، در حالی که خانه را ترک می‌کنند، آنها را دنبال می‌کند، حتی وقتی می‌شنویم که مادر بیش از حد محافظ اتین (ماریا دوئیهی) سؤالات معمول مادرانه را قبل از خروج پسرش می‌پرسد. با خروج پسرها، دوربین مادر را پیدا می‌کند و ما اولین مونولوگ درونی را دریافت می‌کنیم: شوهرش در یک سانحه هوایی کشته شد، و او هنوز در تلاش است تا خودش را بدون او بیابد. او در اولین سطر از بسیاری از سطرها که توسط شخصیت‌های مختلفی صحبت می‌شود، می‌گوید: «کاش کمی کمتر مرا دوست داشت.»

دوربین، که به طرز چشمگیری توسط کریم غوریب کنترل می‌شود، به سمت خواهر اتین، ویندی (ویندی اسحاق) می‌رود که صدای او نشان می‌دهد که او هشت ماه قبل سقط جنین کرده است. ورزش مداوم نارضایتی او را از بدنش تغییر نمی دهد، و با وجود اشتیاق برای ترک این شهر کوچک ساحلی، هرگز جرات انجام این کار را نخواهد داشت. او می‌گوید: «در ۸۷ سالگی می‌میرم،» که در ظاهر زندگی خوبی به نظر می‌رسد تا زمانی که دهه‌ها نارضایتی و انتقاد از خود را در نظر بگیرید. توصیف همه اینها به نظر می رسد که “مرگ” یک بحث طولانی در مورد بدبختی است، که یک توصیف نادرست وحشتناک خواهد بود. این فیلم رقت انگیز است، اما رقت انگیز نیست، و در حالی که دغدغه خاصی در مورد مرگ و میر دارد که گاهی در جوانان حساس دیده می شود، باربری به آن طنین اصیل می بخشد.

زیرنویس Death of a Virgin and the Sin of Not Living 2021 در بیرون، بچه ها با دوستان ژان پل (ژان پل فرنجیه) و دانکورا (الی سعد) ملاقات می کنند. اولی یک نوع بداخلاقی است که ناامنی و عدم هوش خود را در پشت نوسانات ماکو پنهان می کند. پس از گذشت بیش از یک سال با دوست دخترش، او هنوز فقط دو بار او را به آرامی بوسیده است، یک وضعیت رایج (از جمله برای نوجوانان مسیحی مانند اینها) در این جامعه محافظه کار که در آن مشغله های منحرف شده با باکرگی و دوگانگی ابدی مادر و فاحشه شرایطی ریشه دار را ایجاد می کند. این سفر به یک فاحشه مراسمی قابل قبول است.

آنها از آشنایان سوار می شوند (یکی از آنها در تک گویی اش فاش می کند که دو سال دیگر با یک مرد می خوابد و برای اولین بار در زندگی اش احساس راحتی می کند)، سپس با اتوبوس به هتلی می روند، جایی که خانم (ثریا) بغدادی) در نهایت، کارمند جنسی کریستل (فیروز ابوحسن) را به صدا درآورد. اتین اولین نفر است: ما قبلاً مونولوگ درونی اتین را شنیده‌ایم، بهتر می‌دانیم که او کیست، زندگی‌اش چگونه خواهد بود، اما اکنون می‌بینیم که چگونه این معامله، که در پویایی قدرتش بسیار تحقیرکننده است، او را برای همیشه زخمی خواهد کرد.

تماشای این صحنه دردناک است، نه به این دلیل که صریح است – بیشتر روی صورت آنها  تمرکز می کنند – بلکه به این دلیل که به طور اجتناب ناپذیری با تخلف کریستل روبرو هستیم، زیرا می دانیم که این یکی از موارد قبل و بعد از آن است. عرب زبانان متوجه خواهند شد که او با لهجه سوری صحبت می کند (اطلاعات به صراحت بیان نشده است) و با توجه به اینکه چگونه با بسیاری از پناهندگان سوری در لبنان به عنوان موجوداتی کوچکتر رفتار می شود، سطح بیشتری از معنای برون متنی را اضافه می کند. کریستل در حال حاضر در تراژدی خود است و اتین به تازگی وارد تراژدی او می شود. در اینجا معادلی وجود ندارد که ناپسند باشد، اما نسبت به هر یک حساسیت وجود دارد و موهبتی از لطف غیر مذهبی وجود دارد که آسیب پذیری روح ما را تشخیص می دهد.

گفتن اینکه چندین نقطه ضعف در فیلم اول وجود دارد، تأثیر کلی را کاهش نمی دهد – برای مثال، توقف فریم روی یک تصویر ثابت از ژان پل، شاید به منظور بازنشانی ریتم باشد، اما به طرز آشکاری در جای خود نیست. دستاورد کارگردان، همراه با تیمش، بیشتر از اینهاست. او با اصالت و شفقت ما را با انسانیت شکننده ما روبرو کرده است، درست مانند یک E.A. شعر رابینسون؛ سرنوشت بی رحمانه است، اما شاید بتوان از گناه زندگی نکردن اجتناب کرد.

خروج از نسخه موبایل