دانلود زیرنویس فیلم En corps 2022 قسمت اول فیلم جدید سدریک کلاپیش شک و تردیدی را به وجود می آورد. الیزه (ماریون باربو) پس از اینکه دوست پسرش را در حال بوسیدن یکی دیگر از پشت صحنه نمایش آنها می گیرد، گیج می شود. روی صحنه، بالرین مچ پای خود را زخمی کرد.
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم En corps 2022 در مورد انگورکاری با آنچه ما را به هم پیوند می دهد، میل فیلمساز برای وقف کامل به رقص و نگاهی پرشور به این رشته، بلافاصله در طی یک افتتاحیه طولانی که هماهنگی و سازماندهی کامل لازم را در طول اجرا آشکار می کند، احساس می شود.
برخورد با شخصیت ها بیننده را بسیار شکاک تر می کند. در حالی که قهرمان موقعیت دشواری را پشت سر می گذارد، که می تواند او را مجبور کند که حرفه خود را رها کند، ظاهر کمیک برخی از نقش های فرعی به سرعت تأثیر عاطفی او را کاهش می دهد. به عنوان مثال، این مورد یان، فیزیوتراپیستی است که فرانسوا سیویل تجسم یافته است، و بحران اشک های او در مشاوره کامل به مضحک می رسد.
در این اولین سکانسها، کارگردان نمیتواند تعادل بین سبکی و جدیت را پیدا کند. سکانس ها به طرز ناخوشایندی به هم مرتبط می شوند و گاهی اوقات دیالوگ ها نادرست به صدا در می آیند. با این حال، معضلی که الیزه با آن مواجه است جالب است: آیا باید برای حفظ خود به توصیه های محتاطانه گوش داد و در نتیجه به هنر خود پشت کرد یا با تکیه بر نیروی اراده خود را کاملاً به آن رها کرد؟
زیرنویس En corps 2022 این بادی موفق میشود خود را از شر صراحت کودکانهاش و دستورات ناشیانهاش در مورد رشد شخصی خلاص کند، که باز هم تا حد زیادی توسط شخصیت مشکلساز یان منتقل میشود، به محض اینکه الیز به جاده میرسد. برای بهبودی از مصدومیت، قهرمان تصمیم می گیرد با دنبال کردن سابرینا (سوهیلا یعقوب) و لویک (پیو مارمائی) سبز شود. این رقصنده که مجبور شده بود کار خود را متوقف کند و این آشپز دوره گرد به طور موقت در اقامتگاه جوزیان (موریل رابین) در بریتانی ساکن می شود. در دارایی بزرگ خود، این زن به طور منظم نیروهایی را که برای تمرین می آیند، پذیرایی می کند، و به آنها زمینه ای برای بیان برای پرورش جاه طلبی های هنری ارائه می دهد که از نداشتن آنها پشیمان است.
این سه شخصیت که بسیار خودانگیخته تر و ظریف تر هستند، لیاقت فیلم بلند خود را دارند زیرا دوست داشتنی هستند. آنها کسانی هستند که اجازه رشد قهرمان را می دهند و این سه مترجم آنها هستند که به ماریون باربو اجازه می دهند لحن مناسب را پیدا کند. سدریک کلاپیش خود را از عذاب های دردناک پاریسی ابتدای فیلم رها می کند. او دیالوگ هایی را به صحنه می برد که در آن طنز و حساسیت بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. در عین حال، او به کارهای جذاب گروه هوفش شچتر که برای تمرین در خانه آمده اند نگاه می کند. و هنگامی که یان به این منظره می رسد، در نهایت آرام می شود و به نوبه خود دلسوز می شود و گرفتار انرژی جهانی می شود.
فراتر از داستانهای احساسی کلاسیک الیزه و پاسخهای قابل پیشبینی به سؤالات او، این هماهنگی گروهی است که بیننده بیشترین بدن را حفظ میکند. با این حال، دیگر قوسهای روایی جالب هستند، زیرا دیدار مجدد بین رقصنده و پدرش هنری (دنیس پودالیدس)، از زمان مرگ همراهش دور و تقریباً بیتفاوت است. اما هیچ چیز بهتر از جلسات جمعی و لحظات شادی آنها نیست.
لحظاتی که در کل سینمای سدریک کلاپیش نقش بسته است، «خطر جوان در آنچه ما را مقید میکند» با عبور از مسافرخانه اسپانیایی، که هرگز جذابتر از آن نیست که خلق و خوی خود محور قهرمانانش را کنار بگذارد. چیزی که کارگردان دوباره با In body ثابت می کند، به لطف رقص، اما نه تنها.