دانلود زیرنویس فیلم Life After You 2022 لحظه ای در آغاز اقتباس سارا تی شواب از زندگی پس از تو وجود دارد که هر آنچه را که باید در مورد رابطه اصلی مادر و پسر داستان بدانید به شما می گوید. لیندا (همکار نویسنده فلورنسیا لوزانو) دنی (جیک رایان لوزانو) را بعد از تمیز کردن آشفتگیهایی که شب قبل در اتاق نشیمن به جا گذاشته بودند را در حال سیگار کشیدن بیرون میبیند. او به مادر دوستش شلیک می کند، او لبخند می زند. او به او می گوید که خوشحال است که همه چیز را به یکدیگر می گویند و تنها در حالی که به دوردست ها نگاه می کند، موافقت او را می شنود. ما برعکس آن را می بینیم. بیشتر از هر چیز دیگری، دنی چیزی را می گوید که می داند لیندا می خواهد بشنود. زیرا چیزی که او نمی داند نمی تواند به او صدمه بزند … البته تا زمانی که این کار را نکند.
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید
https://blue-subtitle.com/life-after-you-2022/
زیرنویس فیلم Life After You 2022 این فیلم بر اساس کتاب زندگی پس از تو نوشته لیندا لاجترمن: آنچه که مرگ شما از مواد مخدر پشت سر می گذارد ساخته شده است.
همانطور که در نهایت متوجه شدیم، نوشتن این گزارش صریح که پیامد مصرف بیش از حد تصادفی پسرش از هروئین حاوی فنتانیل را به تصویر میکشد، راهی برای کنار آمدن با غم و اندوه، عدم اطمینان و احساس گناه بود. این فقط طبیعت انسان است که تعجب کند که برای جلوگیری از تراژدی ها چه کاری می توانستید انجام دهید، علیرغم اینکه واقعیت همیشه پاسخ این است: هیچ چیز. با این حال، Hindsight در نوع خود یک داروی قدرتمند است و شما مجبور می شوید فکر کنید که می توانستید آنها را بیشتر از آنچه که انجام دادید به مسیر روشن تری سوق دهید یا سؤال دیگری از آنها بپرسید که نمی دانستید بپرسید. لاجترمن معتقد بود که گفتن حقیقت او می تواند شخص دیگری را نیز از زندگی در آن نجات دهد.
و من مطمئن هستم که دارد. برخی از والدین به این فشار اضافی نیاز دارند تا متوجه شوند که فرزندانشان از استرس، افسردگی، اضطراب، فشار همسالان یا هر چیز دیگری که ممکن است در را به روی مواد کنترل شده باز کند مصون نیستند. برخی از بچه ها باید بدانند که برای اطرافیانشان بیشتر از آن چیزی که در پایین ترین لحظه فکر می کنند اهمیت دارند. این یک خانواده از طبقه متوسط حومه شهر است که با لیندا که به عنوان یک پرستار ثبت نام شده کار می کند و تیتو (گری پرز) صاحب یک کسب و کار حکاکی جایزه است، به سمت انتهای طیف راحت می رود. پسر بزرگ آنها مایکل (اریک بتانکور) یک بازیکن فوتبال ستاره دبیرستانی بود که اکنون با او در آنجا کار می کند، دخترشان آنا (دومنیکا فرود) دانش آموزی بود که موفق شد پس از کالج به موفقیت دست پیدا کند و نوزده ساله … دنی پیر کلاس را ترک می کند تا بازی های ویدیویی انجام دهد.
مقصر کیست؟ آیا لیندا و تیتو علیرغم برتری با دو فرزند دیگرشان می توانستند دنی را شکست دهند؟ آیا این همه چیز را بر دوش قربانی می گذارد؟ در مورد دوستی که او را روی دارو گذاشته یا تامین کننده ای که آن را به آنها داده است چطور؟ در مورد همسایه ها و همکلاسی ها که متوجه می شوند همه درها به روی آنها باز است در حالی که او به سختی می تواند انرژی برای بلند شدن از رختخواب جمع کند، چطور؟ آیا آن را به صورتش می مالند؟ در مورد سالی (کاترین اربه) که لیندا را برای جشن فارغ التحصیلی پسرش قبل از رفتن او به ایالت پن، دعوت می کند، در حالی که دنی با یک هودی موز که از شستن او امتناع می کند، از پنجره تماشا می کند؟ آیا او خوشحال است؟ دوستانی که به او کمک نکردند چطور؟ یا به اندازه کافی به او کمک نکردید؟
زیرنویس Life After You 2022 پرسیدن سؤالات و جستجوی پاسخ آسانتر از پذیرش این است که این فاجعه نتیجه همه آنها بوده است و هیچ کدام در آن واحد. فقط بود. و این همان چیزی است که شواب و شرکت با قرار دادن ما در خانه لاجترمن تلاش میکنند تا زمانی که تنشها بالا میرود، عصبانیتها شعلهور میشوند و فضایی که زمانی شناور بود نابود میشود تا چیزی جز سکوت و خشم جوشان را آشکار کند.
بنابراین بهترین لحظات زمانی است که خانواده به محدودیتهای خود میرسند و با منشأ خشم خود با یکدیگر روبرو میشوند – تا جایی که میتوانند سرزنش کنند تا سهمی را که خودشان به دوش میکشند نپذیرند. تماشای آنا که روند سوگواری مادرش را انکار میکند و تیتو با انزوای فزاینده لیندا روبرو میشود، از نظر احساسی ویرانکننده است.
با این حال، در مواردی که آن موارد غیرقابل انکار هستند، مواردی نیز وجود دارند که من را به این فکر انداختند که شواب و لوزانو ممکن است تلاش زیادی با اقتباس خود انجام دهند. منظور من این نیست که بگویم این حوادث برای لاجترمن واقعی اتفاق نیفتاده است یا در کتاب نیست – احتمالاً این اتفاق افتاده و از برخی جهات هستند. زندگی بعد از شما فقط از نود دقیقه خجالتی بودن متأسفانه زمان زیادی را برای همه این چیزها باقی نمی گذارد تا فضای لازم برای حداکثر تأثیر را پیدا کنند. مأموریت خانواده برای پاسخگویی به کسی ستودنی و قابل ستایش است، اما در واقع آشکار شدن سریع پتانسیل آن در پسزمینه، تقریباً هدف آن را ارزان میکند. تلاش تیتو برای یافتن ساعتی که دنی به گرو گذاشت، با اقدامات مستمر و بازدهی مؤثر، قیمتها را بسیار بهتر کرد (به لطف کریگ فقید «مامانها» گرانت).
با این حال، تعادل بین اعتبار و پیام یک تعادل دشوار است. تا چه حد با دومی پیش می روید تا اولی را همسترینگ نکنید؟ این یک طناب زدن است که من در نهایت معتقدم شواب و لوزانو اغلب از پس آن برمی آیند. برای هر صحنه ای که زائد یا تقلیل کننده به نظر می رسد، دو صحنه وجود دارد که برای درک درد تحمل شده بسیار مهم است. چه لیندا با آرامش به دوست دختر دنی برای پاسخ نزدیک شود و چه تیتو با دوستان پسرش که داوطلبانه خودشان را داوطلب میکنند، چیزهای کوچک بسیار تاثیرگذار است. این چیزی است که ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم – نه اینکه به تنهایی حلقه فنتانیل را به عنوان واقعیت یا توهم خاموش کنیم. وقتی لاجترمن بتواند جذب درونی خود را از همه چیز توضیح دهد، مطمئناً این موارد در صفحه بسیار بهتر عمل می کند.
با این حال، با بخشیدن آن رشته داستانی بسیار راحت، بهتر میتوانیم لحظات خاموشی را که خیلی بیشتر میگویند با خیلی کمتر قدردانی کنیم. من صحنه ای را دوست داشتم که در آن لیندا وارد خانه سالی می شود و آن دو دقیقاً می دانند که دیگری به چه چیزی فکر می کند، زیرا چاه شرم ناگهانی بین آنها ظاهر شده است. دیگری همسر مایکل (کلی رائه اودانل) را میبیند – هفتهها از زایمان فاصله دارد – که با این واقعیت ناگوار مبارزه میکند که این لحظه که باید آنقدر خوشحال باشد دیگر نمیتواند باشد. و مورد علاقه من این است که هر زمان لوزانو و پرز به حداکثر ناامیدی رسیدند تا به یکدیگر بفهمانند چه احساسی دارند تا در نهایت به یاد بیاورند که تنها نیستند. محدودیت های بودجه ممکن است جلوی چند جنبه از کل را بگیرد، اما این دو اجرا (به ویژه با هم) مستثنی هستند.