تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 13:23
144 بازدید
کد خبر : 208881

نتایج سه ماهه سوم سامسونگ انتظارات را شکست داد و افت تراشه کاهش یافت

نتایج سه ماهه سوم سامسونگ انتظارات را شکست داد و افت تراشه کاهش یافت

به گزارش مجیک نیوز و به نقل از گسمارنا  سامسونگ نتایج اولیه سه ماهه سوم خود را منتشر کرد که با کاهش سود کمتر از حد انتظار به میزان ۷۸ درصد مشخص شد. سود عملیاتی سامسونگ برای ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر، ۲.۴ تریلیون وون (۱.۷۹ میلیارد دلار) بود که کاهش شدیدی نسبت به ۱۰.۸۵ تریلیون

Samsung's Q3 beats expectations, chip slump slowing down

به گزارش مجیک نیوز و به نقل از گسمارنا  سامسونگ نتایج اولیه سه ماهه سوم خود را منتشر کرد که با کاهش سود کمتر از حد انتظار به میزان ۷۸ درصد مشخص شد. سود عملیاتی سامسونگ برای ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر، ۲.۴ تریلیون وون (۱.۷۹ میلیارد دلار) بود که کاهش شدیدی نسبت به ۱۰.۸۵ تریلیون وون در مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ داشت. دلایل رکود سالانه، کند شدن اقتصاد جهانی و کاهش شدید تقاضا برای تراشه است.

با این حال، سود سامسونگ در سه ماهه سوم به طور قابل توجهی بیشتر از ۶۴۰ میلیارد وون سه ماهه اول (کمترین میزان از سال ۲۰۰۹) و ۶۷۰ میلیارد وون سه ماهه دوم بود. سود عملیاتی ۲.۴ تریلیون وون سامسونگ از پیش بینی LSEG SmartEstimate 2.1 تریلیون وون پیشی گرفت.

سه ماهه سوم سامسونگ انتظارات را پشت سر گذاشت، افت تراشه کاهش می یابد
با کاهش رونق تراشه های ناشی از بیماری همه گیر، قیمت تراشه ها به شدت کاهش یافت و ضربه اقتصادی بزرگی به سامسونگ – تولید کننده پیشرو تراشه های حافظه در جهان – وارد کرد.

سامسونگ با تمرکز بر تراشه‌های سودآورتر و پیشرفته‌تر، مانند DRAM، و ادامه کاهش تولید تراشه‌های قدیمی‌تر، توانست ضرر را جبران کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.