تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 11:17
307 بازدید
کد خبر : 208924

خدمات زیبایی آوان

خدمات زیبایی آوان

  نیدلینگ آراف فرکشنال نوع پیشرفته رادیوفرکوئنسی، روشی ایمن و موثر در جوانسازی پوست است. با افزایش سن وعوامل متعدد دیگر، سلول های پوست دچار فرسایش می شوند و آثار پیری  در صورت آشکار می شود. پوست از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. این رشته ها به دلایل مختلف ساختار

 

نیدلینگ آراف فرکشنال نوع پیشرفته رادیوفرکوئنسی، روشی ایمن و موثر در جوانسازی پوست است. با افزایش سن وعوامل متعدد دیگر، سلول های پوست دچار فرسایش می شوند و آثار پیری  در صورت آشکار می شود. پوست از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. این رشته ها به دلایل مختلف ساختار خود را از دست می دهند و پوست دچار مشکلاتی مانند : افتادگی، چین وچروک، کدری و … می شود. نیدلینگ آراف فرکشنال با تحریک کلاژن پوست را جوانسازی کرده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کند.

مزایای نیدلینگ آراف فرکشنال 

لیفت پوست 

درمان جای جوش و زخم 

از بین بردن چین و چروک ها

درمان ترک های پوستی 

درمان لک های تیره پوست 

درمان منافذ باز پوست 

نحوه ی انجام نیدلینگ آراف فرکشنال 

یک هندپیس کوچک روی دستگاه وجود دارد که از سوزن های ریز و ظریف پوشیده شده است و با امواج گرما وارد پوست می شود و موجب تحریک کلاژن و بهبود کیفیت پوست می شود.

CO2 فرکشنال 

لیزر CO2 فرکشنال توسط نور لیزر انجام می گردد و دو اثر عمقی و سطحی دارد. CO2 فرکشنال با افزایش تولید کلاژن موجب جوانسازی پوست و از بین بردن بسیاری از آسیب های پوستی ناشی از آفتاب، چین و چروک ها و … می شود.  در این روش نور لیزر به ستون های کوچک تقسیم می شود و بعد از برخورد این ستون های نوری به پوست، روند ترمیم پوست سرعت می یابد و تولید کلاژن افزایش پیدا می کند. انرژی وارد شده هر کدام ازپرتوهای لیزر بر حسب میلی ژول است و تعداد ستون های لیزر در پوست بر اساس شدت و نوع عارضه تنظیم می گردد. همان طور که گفته شد اثرات لیزر CO2 فرکشنال سطحی و عمقی است.

اثر سطحی: با پوسته ریزی سلول های اپیدرم (لایه سطحی پوست) انجام می شود و باعث یکدست شدن رنگ پوست، روشن تر شدن پوست، رفع لک های پوستی و بسته شدن منافذ پوست می شود.

اثر عمقی: این اثر موجب بازسازی کلاژن می شود  که شامل: بهبود قوام پوست و لیفت آن، رفع چین و چروک و پیشگیری از آسیب های پوستی می باشد.

 

 

هایفوتراپی 

این روش با استفاده از انرژی فراصوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و دمای بافت را افزایش می دهد و هر وقت سلول های ناحیه مورد نظر به درجه حرارت خاص برسند آسیب سلولی اتفاق می افتد و این آسیب سبب تحریک وافزایش کلاژن سازی می شود.

مزایای انجام هایفوتراپی به شرح زیر است:

لیفت پوست 

بهبود قوام پوست 

تحریک کلاژن و جوانسازی پوست 

کاهش چین و چروک ها

هایفوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی است که بدون ایجاد عوارض می تواند برای  افراد بالای ۳۰ سال مناسب باشد. این روش علاوه بر جوانسازی پوست باعث پیشگیری از افتادگی پوست نیز می شود. یکی از مزایای انجام هایفوتراپی تعداد جلسات کم  آن است،  تنها یک یا دو مرتبه در سال انجام می شود.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.