تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 21:27
167 بازدید
کد خبر : 206048

لزوم ایجاد سامانه جامع تجارت در استان

لزوم ایجاد سامانه جامع تجارت در استان

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به ضرورت ساخت و راه اندازی مرکز ایست و بازرسی آزادراه خرم_زال اظهار داشت : زمین مورد نظر برای این ایستگاه مشخص شده است و برای تکمیل آن نیز برنامه ریزی خاصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام

لزوم ایجاد سامانه جامع تجارت در استان

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به ضرورت ساخت و راه اندازی مرکز ایست و بازرسی آزادراه خرم_زال اظهار داشت : زمین مورد نظر برای این ایستگاه مشخص شده است و برای تکمیل آن نیز برنامه ریزی خاصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: مکاتبات لازم در این زمینه با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، انجام شده و اعتبارات ویژه ای در سال آینده برای آن در نظر گرفته شده است.

استاندار لرستان گفت: تبیین سامانه جامع تجارت و قابلیت های آن باید در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گیرد.

وی به نقش موثر سامانه جامع تجارت به عنوان یک بانک اطلاعاتی مهم در مورد واردات، صادرات و موارد قاچاق کالاها اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی به موقع و کامل در خصوص این سامانه می تواند زمینه گسترش استفاده از این سامانه و جلوگیری از سواستفاده را فراهم کند.

زیویار یادآورشد: شرایط نرم افزاری در دستگاه های مرتبط باید به گونه ای طراحی شود که سامانه های مرتبط به راحتی با سامانه جامع تجارت وصل شده و از بانک های اطلاعاتی مکمل بهره برداری شود.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.