تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 17:17
201 بازدید
کد خبر : 186299

مدیرکل سیاسی وزارت خارجه کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

مدیرکل سیاسی وزارت خارجه کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

دستیار وزیر خارجه و مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه کرواسی پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش ایسنا، «پتار میهاتوف» در این پیام آورده است: از طرف مردم کرواسی، تبریک صمیمانه خود را در حالی که شما ایرانیان سالروز پیروزی انقلاب «روز ملی جمهوری اسلامی ایران» را جشن می گیرید، ابراز می

مدیرکل سیاسی وزارت خارجه کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

دستیار وزیر خارجه و مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه کرواسی پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، «پتار میهاتوف» در این پیام آورده است: از طرف مردم کرواسی، تبریک صمیمانه خود را در حالی که شما ایرانیان سالروز پیروزی انقلاب «روز ملی جمهوری اسلامی ایران» را جشن می گیرید، ابراز می دارم. برای همه شما و کشورتان ایران آرزوی موفقیت، رفاه و شادی می کنم.

از این فرصت استفاده می کنم تا بر روابط دوستانه و احترام متقابل جمهوری کرواسی و جمهوری اسلامی ایران تاکید و ابراز رضایت کنم و عزم خود را برای ادامه همکاری با شما در جهت تقویت بیشتر روابط و توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف، به نفع متقابل دو مردم، مورد تاکید قرار بدهم.

در این زمان چالش برانگیز و دشوار زمانی که کشورهای سراسر جهان در حال مبارزه با همه گیر COVID19 هستند، من آرزوی بهبودی سریع برای شهروندان  ایران دارم. این باور قوی من است که با هم موفق به مهار این ویروس شده و مردم خود را قادر به بازگشت به زندگی روزمره در اسرع وقت خواهیم کرد.

در حالی که ما تا حد زیادی از پیشرفت های انجام شده در تامین واکسن موثر خرسندیم، می دانیم که پایان همه گیری زمان خواهد برد. بنابراین سال پیش رو نیاز به بیشترین تلاش مشترک ما خواهد داشت، اما در عین حال امیدوارم سال ۲۰۲۱ سال بهبودی باشد.

معتقدم دوستی بین کشورهای ما همچنان گسترش خواهد یافت. بار دیگر تبریکات صمیمانه ام را به مردم جمهوری اسلامی ایران تکرار و برای همه شما شادی آرزو می کنم.

پتار میهاتوف

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.