تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:26
53 بازدید
کد خبر : 183483

نسل پنجم سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی رونمایی می‌شود

نسل پنجم سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی رونمایی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری «دومین جشنواره بیمارستان بهره‌ور» با محوریت مدیریت هوشمند بیماری کرونا در روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن به منظور معرفی و تجلیل از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مدیریت بحران کرونا خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر محمود خدادوست با بیان اینکه در این

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری «دومین جشنواره بیمارستان بهره‌ور» با محوریت مدیریت هوشمند بیماری کرونا در روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن به منظور معرفی و تجلیل از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مدیریت بحران کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود خدادوست با بیان اینکه در این جشنواره از اقدامات برجسته و دستاوردهای مجموعه بیمارستان‌های دانشگاه تقدیر می‌شود، گفت: دومین جشنواره بیمارستان بهره‌ور، بستری برای تبادل تجربیات و یادگیری و هم‌اندیشی در زمینه مدیریت کرونا در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نظام سلامت کشور خواهد بود.

وی همچنین از رونمایی نسل پنجم سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی (HIM)در این جشنواره خبر داد و گفت: در نسل پنجم سامانه هوشمند بیمارستانی بر افزایش کاربردپذیری و قابلیت‌های سامانه تمرکز بیشتری شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه محورهای این جشنواره بر بیماری کرونا متمرکز است، تعامل و جلب رضایت‌گیرندگان خدمات در همه‌گیری کرونا، حفظ و ارتقای کیفیت مراقبت و درمان مبتلایان کرونا، جلب مشارکت و تعامل موثر با خیرین سلامت، مدیریت اثربخش دارو و لوازم پزشکی در همه‌گیری کرونا، تداوم آموزش بالینی موثر در همه‌گیری کرونا، انجام پژوهش‌های کاربردی در همه‌گیری کرونا، بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی در همه‌گیری کرونا، مدیریت بهینه منابع و مصارف در همه‌گیری کرونا و معرفی ابتکارات و تجربیات بیمارستان‌ها در مدیریت کرونا را از اصلی‌ترین محورهای این جشنواره عنوان کرد.

دکتر خدادوست یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سرآمد کشور از آغاز همه‌گیری کرونا در حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماران و ارائه خدمات سلامت به مردم استان تهران پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: در زمینه مدیریت بحران کرونا با توجه به گستره جغرافیایی و جمعیتی تحت پوشش دانشگاه در حوزه ارایه خدمات بهداشتی و درمانی مسئولیت بزرگی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار داشته است.

بنا بر گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر خدادوست تاکید کرد: مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بسیج کردن تمام ظرفیت‌های موجود، در کنار سایر ارکان نظام سلامت در راستای حفظ سلامت جامعه و درمان مبتلایان به بیماری کرونا، ماموریت خود را به بهترین روش ممکن محقق کرده و بارها مورد تقدیر مقامات کشوری قرار گرفته‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.