تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:26
151 بازدید
کد خبر : 182386

اعلام اسامی تیم/بازگشت برنزی‌ آسیا پس از سال‌ها به رینگ

اعلام اسامی تیم/بازگشت برنزی‌ آسیا پس از سال‌ها به رینگ

ایسنا/لرستان مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اسامی این تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرد. شهاب خاکی در گفت‌وگو با ایسنا به جذب چهار ملی‌پوش و دو مشتزن از بلاروس و ازبکستان اشاره کرد و افزود: برای حضور در لیگ برتر اسامی تیم مشخص شده است. وی با بیان اینکه حدود ۷۰

اعلام اسامی تیم/بازگشت برنزی‌ آسیا پس از سال‌ها به رینگ

ایسنا/لرستان مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اسامی این تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرد.

شهاب خاکی در گفت‌وگو با ایسنا به جذب چهار ملی‌پوش و دو مشتزن از بلاروس و ازبکستان اشاره کرد و افزود: برای حضور در لیگ برتر اسامی تیم مشخص شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد تیم پلیمر را مشتزنان بومی تشکیل می‌دهند، ادامه داد: همچنین از محمد نوری‌پور که دارنده نشان برنز ۲۰۱۲ آسیا است و چند سالی از ورزش حرفه‌ای دور بوده نیز در وزن ۹۱+ استفاده خواهیم کرد.

خاکی اضافه کرد: در ۵۲ کیلوگرم امید احمدی صفا، ۵۷ کیلوگرم سجاد محمدپور، محمد ابراهیمی و رضا حیدری، ۶۳ کیلوگرم باقر فرجی، سجاد نجفی و دمیتری آسانو، ۶۹ کیلوگرم مهدی سرباز و محمد سالاروند، ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی و سعید علیدادی، ۸۱ کیلوگرم میثم قشلاقی، حسین دانشور و محمد داودی، ۹۱ کیلوگرم طوفان شریفی و سید محسن موسوی و در وزن ۹۱+ نیز محمد نوری‌پور، مجید جمشیدوند و یک بوکسور ازبک تیم ما را تشکیل می‌دهند.

این مربی لرستانی یادآور شد: مرتضی سپهوند سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد است و رحیم سپهوند، مصطفی زارع و بنده نیز عضو کادرفنی هستیم و خدا را شکر اتحاد خوبی در تیم ما حاکم است.

وی با بیان اینکه قرار است لیگ برتر بوکس هفته اول اسفند ماه در اراک آغاز شود، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به‌طور متمرکز و با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم، مسابقات نیمه‌نهایی و برنده‌ها فینال را برگزار می‌کنند.

مربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بیان کرد: تیم‌ها می‌توانند در هر مسابقه از سه ملی‌پوش و دو بوکسور خارجی استفاده کنند.

خاکی گفت: از حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و ایرج سپهوند مدیرعامل این باشگاه برای حمایت از بوکس تشکر می‌کنم و امیدواریم با رسیدن به هدف‌مان که در وهله اول پیشرفت بیشتر این رشته در لرستان و سپس قهرمانی است، جواب این حمایت‌ها را به‌خوبی بدهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.