تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:35
207 بازدید
کد خبر : 183004

افزایش بیماران سرپایی کرونایی در گلستان

افزایش بیماران سرپایی کرونایی در گلستان

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طی روزهای اخیر شمار بیماران سرپایی کرونا ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته و پیش‌بینی می‌کنیم از چند روز آینده روند بیماران بستری افزایشی شود. عبدالرضا فاضل بعدازظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳۲ بیمار مبتلا به کرونا

افزایش بیماران سرپایی کرونایی در گلستان

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طی روزهای اخیر شمار بیماران سرپایی کرونا ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته و پیش‌بینی می‌کنیم از چند روز آینده روند بیماران بستری افزایشی شود.

عبدالرضا فاضل بعدازظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۲ نفر وصل به ونتیلاتور هستند.

وی بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳ بیمار بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کردند: در حال حاضر شهرهای گرگان، بندرگز و علی آبادکتول در وضعیت نارنجی، شهرهای گمیشان، بندر ترکمن، رامیان، گالیکش و مراوه‌تپه در وضعیت آبی و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تأکید کرد: اگر رعایت نکنیم، اسفند و فروردین سختی خواهیم داشت.

کاهش ۱۰ درصدی تردد خودروها در گلستان

فاضل با اشاره به اعمال محدودیت ورود به سه استان شمالی از هفته گذشته، گفت: از زمان اعمال این محدودیت، تردد خودروها در استان گلستان ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در گلستان ۱۲۰۰ تن از کادر درمان شاغل در بخش آی سی یو کرونا بیمارستان‌های استان در اولویت دریافت واکسن قرار دارند که واکسیناسیون آنها آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در مرحله اول سهمیه استان ۲۷۰ واکسن بود که طی سه روز گذشته ۱۷۵ واکسن تزریق شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.