تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 13:58
264 بازدید
کد خبر : 208891

تراشه نسل سوم اسنپدراگون ۸ برای وان پلاس ۱۲، شیائومی ۱۴، iQoo 12 و Realme GT5 Pro تایید شد

تراشه نسل سوم اسنپدراگون ۸ برای وان پلاس ۱۲، شیائومی ۱۴، iQoo 12 و Realme GT5 Pro تایید شد

به گزارش مجیک نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توسط کوالکام در رویداد سالانه Snapdragon Summit این سازنده تراشه در روز سه شنبه معرفی شد. تراشه جدید به گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی طیفی از تولیدکنندگان که انتظار می‌رود در هفته‌ها و ماه‌های آینده معرفی شوند – از شیائومی ۱۴ که در ۲۶

Snapdragon 8 Gen 3 Chip Confirmed to Arrive on OnePlus 12, Xiaomi 14, iQoo 12 and Realme GT5 Pro

به گزارش مجیک نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توسط کوالکام در رویداد سالانه Snapdragon Summit این سازنده تراشه در روز سه شنبه معرفی شد. تراشه جدید به گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی طیفی از تولیدکنندگان که انتظار می‌رود در هفته‌ها و ماه‌های آینده معرفی شوند – از شیائومی ۱۴ که در ۲۶ اکتبر عرضه می‌شود، نیرو می‌دهد. سازندگان سازنده مانند Asus، Honor، iQoo، Meizu، Nio، Nubia، وان پلاس، اوپو، ریلمی، ردمی، رد مجیک، سونی، ویوو، شیائومی و زد تی ای گوشی های هوشمند مجهز به تراشه جدید را عرضه خواهند کرد.

شیائومی ۱۴ قرار است در ۲۶ اکتبر به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار بعدی این شرکت معرفی شود و اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. ویلیام لو، رئیس شرکت، پیش از این عرضه این گوشی را در چین تایید کرده است، اما این شرکت عرضه شیائومی ۱۴ را در بازارهای دیگر از جمله هند اعلام نکرده است.

در ۷ نوامبر، iQoo رویدادی را برنامه ریزی کرده است که در آن شرکت انتظار می رود iQoo 12 را در چین رونمایی کند – تایید شده است که این گوشی به آخرین تراشه پرچمدار کوالکام مجهز شده است. هر دو ویوو و ریلمی نیز ورود گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 را تایید کرده‌اند.

ریلمی در یک پست رسمی در Weibo تایید کرد که Realme GT 5 Pro آینده جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دریافت خواهد کرد. این شرکت همچنین یک تصویر تیزر با کلمه “Pro” منتشر کرده است که تأیید می کند که Realme GT 5 Pro به زودی عرضه می شود.

در همین حال، OnePlus و Oppo نیز گوشی هایی با تراشه جدید اسنپدراگون عرضه خواهند کرد. ما قبلاً می دانیم که گوشی بعدی گوشی قبلی OnePlus 12 نام دارد، اما این شرکت هنوز تاریخ عرضه را اعلام نکرده است. از سوی دیگر، می‌توان انتظار داشت Oppo Find X7 Pro اولین گوشی هوشمند این شرکت باشد که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در زیر کاپوت خود بهره می‌برد.

Redmi K70 به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در چین عرضه خواهد شد، اما در زمان انتشار این مقاله، تاریخ عرضه رسمی برای این گوشی وجود ندارد. از سوی دیگر، ZTE تایید کرده است که گوشی های آینده نوبیا و رد مجیک به چیپست پرچمدار اسنپدراگون مجهز خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.