تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:18
165 بازدید
کد خبر : 190205

توزیع بیش از ۲٠ هزار تن نهاده دام وطیور در سیستان وبلوچستان

توزیع بیش از ۲٠ هزار تن نهاده دام وطیور در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ٢٠ هزارو ٨٨۶ تن نهاده، شامل ۶۵۳۹تن ذرت ،۷۲۶۲تن کنجاله سویا و۶۸۸۶ تن جو توسط این اداره کل بین دامداران و مرغداران توزیع شده است. به گزارش ایسنا به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان، سیامک سرابندی افزود: توزیع نهاده نسبت

توزیع بیش از ۲٠ هزار تن نهاده دام وطیور در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ٢٠ هزارو ٨٨۶ تن نهاده، شامل ۶۵۳۹تن ذرت ،۷۲۶۲تن کنجاله سویا و۶۸۸۶ تن جو توسط این اداره کل بین دامداران و مرغداران توزیع شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان، سیامک سرابندی افزود: توزیع نهاده نسبت به مدت مشابه سال قبل در کنجاله سویا ۱۰۰ درصد و در جو بیش از۱۰۰درصد رشد داشته است و با توجه به سهمیه های اعلام شده تا پایان سال در توزیع کلیه نهاده ها، رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: با توجه به واردات ذرت و جو از طریق بندر شهید بهشتی چابهار هیچ نگرانی در خصوص تامین نهاده های دام و طیور از انبار استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.