تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 15:16
230 بازدید
کد خبر : 206633

هتل سوریا دلوکس آلانیا

هتل سوریا دلوکس آلانیا

    آلانیا مقصدی است که می‌توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید، اما چرخه آب و هوا، تابستان‌های گرم و زمستان‌های خنک‌تری را فراهم می‌کند. بهترین زمان برای سفر به آلانیا از اوایل ماه مه تا پایان سپتامبر بوده، موقعی که دمای هوا معمولاً بین ۲۵ تا ۳۱ درجه است. با این

 

 

آلانیا مقصدی است که می‌توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید، اما چرخه آب و هوا، تابستان‌های گرم و زمستان‌های خنک‌تری را فراهم می‌کند. بهترین زمان برای سفر به آلانیا از اوایل ماه مه تا پایان سپتامبر بوده، موقعی که دمای هوا معمولاً بین ۲۵ تا ۳۱ درجه است. با این حال، دمای هوا در ماه‌های جولای و آگوست حتی بیشتر می‌شود و گرما گاهی غیر قابل تحمل است!

در منطقه پایالار هتل‌های لوکس و زیبایی وجود دارد که یکی از آن‌ها سوریا دلوکس آلانیا است. اینجا همچنین جایی است که تعداد بی‌شماری از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سرگرمی‌ها را در اطراف هتل خود خواهید دید. 

فاصله این هتل با فرودگاه آنتالیا ۱۱۵ کیلومتر و با فرودگاه قاضی پاشا ۵۵ کیلومتر است. مسافرین تور ترکیه برای رسیدن به این فرودگاه‌ها لازم است تا از ۳ الی ۴ ساعت قبل راه بیفتید تا پرواز‌های خود را از دست ندهید.

هتل سوریا دلوکس آلانیا دارای کارکنان و پرسنل‌های بسیار باتجربه است که تلاششان برای لذت بردن شما از سفر است. شما می‌توانید هر خواسته‌ای دارید را با کارکنان در میان بگذارید و از سفر خود در این هتل لذت ببرید. این هتل ۵ ستاره مکانی است تا شما در کنار خانواده و دوستانتان بتوانید اوقات خوشی داشته باشید. شما می‌توانید برای رزرو این هتل از هورامان گشت اقدام نمایید.

 

قوانین کنسلی رزرو اتاق هتل سوریا دلوکس آلانیا

در صورت لغو رزرو باید هزینه کنسلی را به هتل سوریا دلولکس پرداخت کنید. هتل نیز در چنین مواردی به درخواست کتبی لغو نیاز دارد. هزینه‌های کنسلی از روزی که درخواست کنسلی شما را دریافت کرده باشند، اعمال می‌کنند و این کسر بر اساس موارد زیر انجام می‌شود:

۴۸ ساعت قبل از ورود: بدون بازپرداخت
۰۷ روز قبل از ورود: ۵۰% مبلغ رزرو هتل
۱۵ روز قبل از ورود: ۲۵ درصد از مبلغ رزرو هتل
۴۵ روز قبل از ورود: ۱۰ درصد از مبلغ رزرو هتل

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور آلانیا با آژانس مسافرتی هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تورهای آلانیا در تماس باشید.

امکانات هتل سوریا دلوکس آلانیا

این هتل تنها ۷ کیلومتر با پناهگاه پرندگان بهاراتپور فاصله دارد. دهلی (حدود ۱۷۵ کیلومتر)، جیپور (حدود ۱۸۵ کیلومتر) و آگرا (حدود ۵۶ کیلومتر) شهر‌های اصلی هستند که می‌توانید با فرودگاه‌های نزدیک به آنجا نیز سفر کنید.

 نزدیکترین‌ایستگاه راه آهن بهاراتپور است که تنها ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اما خود هتل چه امکاناتی دارد که آن را نسبت به سایر هتل‌ها متمایز کرده است؟
همه اتاق‌های هتل تمامی امکانات اولیه از جمله تخت، تلویزیون‌های صفحه تخت و دسترسی به وای فای دارند. فضای اتاق به گونه‌ای است که می‌توانید به راحتی در این جا استراحت کنید. همچنین فضای شیک و مدرن آن باعث شده تا مسافران احساس بهتری در طول سفر داشته باشند.

خدمات سوریا دلوکس در آلانیا

این هتل ۵ ستاره خدمات و تفریح‌های هیجان‌انگیز زیادی در اختیار مسافرانش می‌گذارد. منطقه ساحل اختصاصی یکی از تفریحات هیجان‌انگیزی است که افراد می‌توانند با اجاره کردن آن‌ها، یک روز خاطره‌انگیزی تجربه کنند.

 ساحل‌های اختصاصی بهترین موقعیت برای خوابیدن زیر آفتاب و خوردن نوشیدنی‌های خنک است. همچنین می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده‌تان در دریا شنا کنید و از آن لذت ببرید.
یکی دیگر از تفریح و خدمات دلوکس آلانیا داشتن مراکز آبگرم است. این مراکز بهترین موقعیت برای افرادی است که دوست دارند در کنار عزیزانشان استراحت کنند و روز‌های سخت کاری را فراموش کنند. 

استخر در فضای باز از جمله امکانات این هتل است تا کسانی که دوست دارند در کنار یک فضای باز و زیبا شنا کنند. مهمانان می‌توانند در کنار این تفریحات هتل به بار بروند و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را میل کنند.

ویژگی‌های هتل سوریا دلوکس

هتل دلوکس یک مکان خانوادگی – دوستانه در قلب آوسالار است. ۲۵۰ اتاق برای افراد غیر سیگاری در دسترس است که هر کدام دارای منظره اقیانوس، تهویه مطبوع، بالکن خصوصی، مینی بار، لوازم بهداشتی رایگان، آشپزخانه کوچک و سرویس اتاق در تمام طول شبانه روز هستند. 

پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل ۵ ستاره، خدمات و اقامتگاه‌های اضافی را برای مهمانانی که به مواردی مانند تحویل دیرهنگام، انبار چمدان اضافی یا دسترسی به امکانات تجاری نیاز دارند، ارائه می‌دهد.
این هتل دارای یک استخر روباز و همچنین یک استخر مخصوص بزرگسالان برای ماه عسل و مهمانان زوج است. استفاده از سونا رایگان بوده و مرکز تناسب اندام دارای تجهیزات بدنسازی است و مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در طول اقامت خود ورزش کنند. 

بزرگسالانی که می‌خواهند به گشت و‌گذار بروند، می‌توانند کودکان خود را با خدمات نگهداری از کودکان در محل، که فعالیت‌ها و سرگرمی‌های کودکان را در تمام طول روز در کلوپ بچه‌ها ارائه می‌دهد، بسپارند. این خدمان برای زمان‌های دیگری مانند بودن در استخر، بار و سالن استراحت به مهمانان اجازه می‌دهد عصر‌ها استراحت کنند.


رفت و آمد راحت در هتل ۵ ستاره
کسانی که به دنبال سفر به خارج از شهر هستند، می‌توانند از سرویس اتوبوس فرودگاهی هتل برای دسترسی به فرودگاه گازیپاسا-آلانیا یا پایانه‌های خودروی کرایه‌ای اطراف استفاده کنند. در فاصله ۵ مایلی هتل، پارک دلفین سیلانیا، باغ تابستانی و مگامال AVM برای خرید و گزینه‌های سرگرمی قرار دارند.

مهمانان می‌توانند از هتل سوریا دلوکس آلانیا تا ساحل یا پارک آبی مجاور پیاده روی کنند. در میز پذیرش، برگه‌هایی وجود دارد که به مهمانان درباره کار‌هایی که باید در شهر آوسالار انجام دهید، ‌ایده‌هایی ارائه می‌دهد.

درباره ویژگی های هتل سوریا آلانیا 

  • رستوران
  • اسنک بار کنار استخر
  • استخر در فضای باز
  • سرویس اتاق
  • اینترنت
  • مرکز تجاری
  • مرکز تناسب اندام
  • اتاق اسپا و ماساژ
  • امکانات ضیافت و کنفرانس
  • پذیرش و سرایداری ۲۴ ساعته
  • میز سفر
  • خدمات کرایه ماشین
  • آرایشگر (با تعیین وقت قبلی)
  • تسهیلات تبدیل ارز
  • پارکینگ رایگان

هورامان گشت چه کمکی می‌تواند کند؟

هورامان گشت به شما کمک می‌کند تا بر اساس بودجه مورد نظرتان به بهترین هتل‌ها از جمله سوریا دلوکس آلانیا سفر کنید. خدمات و پشتیبانی عالی از جمله ویژگی‌های این آژانس مسافرتی است که می‌تواند برای شما سفر‌های لذت بخشی را رقم بزند.

 برای برنامه‌ریزی تعطیلات خود، از آژانس‌هایی کمک بگیرید که بتوانند بر اساس نیاز شما اقدام نمایند. همچنین برای تمامی سلیقه‌ها، هتل‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در هورامان گشت رزرو کنید. کافی است فقط در تماس باشید و هر سؤالی درباره تور‌ها، هتل و نوع رفت و آمد دارید را بپرسید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.