تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:03
177 بازدید
کد خبر : 190600

مادران شهدا، سختی‌های بسیاری متحمل شده‌اند

مادران شهدا، سختی‌های بسیاری متحمل شده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مادران شهدا سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند که از دست هیچ‌کس به غیر از آن‌ها برنمی‌آید. سردار اصغر عباسقلیزاده عصر یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در هشتمین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت و مرحله استانی اولین کنگره‌ی ملی ۱۷ هزار شهیده، جانباز و آزاده

مادران شهدا، سختی‌های بسیاری متحمل شده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مادران شهدا سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند که از دست هیچ‌کس به غیر از آن‌ها برنمی‌آید.

سردار اصغر عباسقلیزاده عصر یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در هشتمین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت و مرحله استانی اولین کنگره‌ی ملی ۱۷ هزار شهیده، جانباز و آزاده “لشکر فرشتگان تاریخ ساز” در تبریز، اظهار کرد: این کنگره ملی در راستای قدردانی از شهدا، آزادگان و جانبازانی است که برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کرده‌اند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که پیرو اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستیم و در دورانی زندگی می‌کنیم که منتسب به انقلاب اسلامی بوده و تحت بیرق خداوند متعال و با توسل به اهل بیت (ع) زندگی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که اهل بیت (ع)، به خصوص حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) الگوی تمامی بانوان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: صبر و مقاومتی که در مادران شهدا وجود دارد و سختی‌هایی که این مادران متحمل می‌شوند، بسیار طاقت فرسا است.

سردار عباسقلیزاده ادامه داد: اسلام و خداوند متعال نیز عظمت والایی را برای بانوان و به خصوص مادران قائل بوده و بهشت را زیر پای آنان قرار داده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفت: این توطئه‌ها تاکنون توسط رهبر معظم انقلاب به طور هوشمندانه خنثی شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم آحاد مردم با اتحاد و انسجام حول محور ولایت فقیه گردهم آمده و شاهد رسیدن به هدف نهایی انقلاب، که همان زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است، باشیم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.